donderdag 28 maart 2024

Bent u woonachtig in de Merelwijk dan kunt u als bestaande of nieuwe bewoner lid worden van de Vereniging voor Huiseigenaren.

De contributie bedraagt slechts € 7,50 per jaar.

De Vereniging wil zorg dragen voor een prettige en veilige woonomgeving maar u ook bijstaan in het (laten) onderhouden, verbouwen van uw huis. Daarnaast zullen wij u inlichten over belanghebbende zaken op het gebied van onroerend goed (belasting) , activiteiten vanuit de Gemeente (veranderingen in bestemmingsplannen, werkzaamheden aan de weg) en andere zaken welke voor u (ons) van belang kunnen zijn.

LID WORDEN?  Klik hier om naar naar formulier te gaan om uzelf aan te melden als lid van de vereniging. Zodra u bent opgenomen in het bestand ontvangt u een bevestiging per e-mail of via de post.

GEEN LID WORDEN, wordt DONATEUR

We ervaren dat huiseigenaren om diverse reden geen lid willen zijn. Dat mag natuurlijk. Alle informatie op deze website is openbaar. Wij maken als vereniging kosten, daarom bent altijd welkom om vrijwillig een donatie te doen om de Vereniging te steunen. Uw bijdrage waarderen zéér. Kijk voor meer informatie op: DONATEUR Worden?

NOTE: De Merelwijk kent 320 woningen en de Vereniging van Huiseigenaren heeft nú 280 leden

Nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van activiteiten en ontwikkelingen in de Merelwijk. Meld u hier aan voor onze Nieuwsbrief.

Your mailing list:

Nieuwsbrief
Nieuwsbrief van de vereniging van Huiseigenaren Me...

Ik stem ermee in mijn persoonlijke gegevens te verzamelen, verwerken, opslaan en gebruiken in verband met de verzending van de Nieuwsbrief. Lees het privacybeleid

Help ons om spam te voorkomen en vul de uitkomst van de som in!

() Verplichte velden

×

Capelle kent een snelherstelservice voor zaken die kapot of ernstig vervuild zijn in de buitenruimte.
Een melding wordt binnen 24 uur opgepakt. U kunt uw melding doorgeven via telefoonnummer 14010 of 010-2848484.

Als de straatverlichting kapot is, dan kunt u dat doorgeven op telefoonnummer 0411-440401 met het verzoek om reparatie.

De gemeente heeft een meldpunt voor graffiti: bel naar 14010 of 010-2848484, na melding wordt het object onder voorwaarden schoongemaakt.