vrijdag 29 maart 2024

Donateur worden

Wij ervaren dat enkele huiseigenaren in de Merelwijk, om diverse redenen, geen lid zijn van de Vereniging van Huiseigenaren. Dat is een keuze. Wanneer u geen lid bent ontvangt u niet de NIEUWSBRIEF van de Vereniging.
Alle informatie op onze website is openbaar. Ook als u géén lid bent heeft u als bewoner in de Merelwijk baat bij onze Vereniging. Wij regelen niet op huisnummer maar voor de gehele buurt, daarnaast maken ook kosten (bijvoorbeeld voor deze website).
Een vrijwillige donatie is daarom van harte welkom. Uw bijdrage waarderen zéér.
Uw gift kunt u vermaken naar rekening: NL53INGB0005263644 (ING bank)
Wanneer u bij de betalingsopdracht u naam vermeld onder "omschrijving" dan zullen wij u gift bekend maken onder het hoofdstuk: RECENT. Vermeld u in de omschrijving "anoniem' dan respecteren wij dat. Namens alle leden alvast bedankt voor uw bijdrage.

Wilt u alsnog lid worden, klik dan hier: LID WORDEN?

Capelle kent een snelherstelservice voor zaken die kapot of ernstig vervuild zijn in de buitenruimte.
Een melding wordt binnen 24 uur opgepakt. U kunt uw melding doorgeven via telefoonnummer 14010 of 010-2848484.

Als de straatverlichting kapot is, dan kunt u dat doorgeven op telefoonnummer 0411-440401 met het verzoek om reparatie.

De gemeente heeft een meldpunt voor graffiti: bel naar 14010 of 010-2848484, na melding wordt het object onder voorwaarden schoongemaakt.